fredag 26 september 2008

Strippat

Det är inget ovanligt att jag minns mina drömmar, snarare tvärtom.
Jag minns fortfarande drömmar jag drömde när jag var liten, 6-7 år.
Jag vet inte om jag drömmer mest mardrömmar, för det är de jag minns mest.

Inatt drömde jag ännu en obehaglig dröm.
Fast känslorna är oftast blandade, det är inte mardrömmar som jag hade när jag var yngre med monster och krig och död, det är mest bara obehagligt.

Inatt strippade jag.

Jag och Johan låg i sängen och kollade på gamla foton och videoklipp som jag inte visste att jag hade i min dator.
Så kommer det en film från en fest med en massa gamla vänner och bekanta. Det är hög musik och feststämning, folk hurrar och hejar på.
Jag ser halvt obekväm ut och sitter ner på en stol och vrider och vänder på mig, jag vill liksom inte vara där.
Till slut så ställer jag mig upp och kör värsta strippen! Ställer mig mitt i rummet och upp på ett bord så att alla kan se mig.

Jag ligger där i sängen och kollar på det här med Johan och skäms ihjäl, för det första för att jag inte har ett enda minne av att det här har hänt.
Jag skäms inte lika mycket som jag känner ångest över att alla som var med där i rummet faktiskt har sett det här! Hur många fler har det på film? Ligger det ute på nätet?

USCH!

Varför drömmer jag såhär för??

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu satte jag mig nyss p bussen till stockhom,,, kanske e sanndrömmar du har sandra ;)) ses på söndag =)*längtar

Anonym sa...

Varför missa jag den festen för? ;)

Nejvars. vill bara säga att jag också haft konstiga drömmar senaste tiden. Är väl nått som går kanske? Nya vinterdrömsjukan kanske!?