måndag 8 september 2008

Skriva oftare?

Sorry. Jag är en väldigt upptagen person, har inte tid med sånt här tjafs.
Förstår inte varför jag började blogga överhuvudtaget. hehe :P

I helgen var jag iväg och jobbade, så istället för som vanligt ha den alldeles underbara Elna så fick jag jobba med modern.
Nog för att jag mycket hellre har Elna, men kan inte tacka nej till så mycket pengar.
Så Elna var hos Johan. Det hade gått jättebra men Elna är i en väldigt klängig och gnällig period, så det är inte lätt att ha henne själv.
Hon har en fruktansvärt stark mamma!!

Vi var iväg i Pissmyra, ett fruktansvärt ofräscht ställe. Hoppas vi aldrig mer kommer behöva sätta vår fot där! Vi vägrar hur som helst..
Vädret var lika pissigt som stället så vi drog iväg till tropicariet på Kolmården! Det var spännande!

Jag saknade Johan jättemycket när vi var ifrån varann.
Det kan vara nyttigt det där, att inte se varann och ha tillgång till varann precis hela tiden! Både jobbigt och skönt att sakna, och att vara saknad.
Med tanke på att vi jobbar på samma ställe, åker till och från jobbet ihop och äter lunch ihop varje dag så ses vi ju faktiskt väldigt mycket. Men det är viktigt att komma ihåg att bara för att vi ses så mycket så träffas vi inte lika mycket..

Nu i veckan händer det lite spännande grejer som jag än så länge tänker hålla hemligt. Jag återkommer om detta.

:P

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med lite ny text.. ;)
Du skriver jättebra och borde verkligen skriva... Skriv dock för din egen skull, inte för att vi andra tjatar.. :)

Pöss pådej*