torsdag 25 september 2008

80 minuters massage idag

Ska bli helt underbart, ska till Paus på massage.
Det är en kille som jag inte har gått till förut, men antar att han är lika duktig som tjejen jag gick till förra gången.
Han ska visst forska en del i just problemen jag har med min kropp, så han är troligtvis mer insatt.

Hade ännu en "stress"onsdag igår, fast ska jag vara ärlig så kändes den inte särskilt stressig. :)
Efter bowlingen åkte jag hem till Johan som hade pannkakor färdiga! Han är bra min Johan.
Jag hann sitta ner en stund innan jag åkte vidare till styrketräningen.
Det var sista ordinarie tillfället, så nästa vecka och kanske ett tag framöver har jag bara bowlingen...

Jag hade sett fram emot massagen idag efter en späckad onsdag, för att jag i normala fall har väldigt ont i kroppen då. Men konstigt nog så har jag inte särskilt ont heller. Så idag kan jag bara njuta!

Och solen skiner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är det gjort.. ^^

Skönt med massage btw!

Pöss*