lördag 20 september 2008

Gungat idag

Dagen började med att jag vaknade runt 8.30.
Gick ut på min morgonpromenad och kom hem och åt gröt.
Så brukar mina helger se ut. Låter kanske tråkigt men det är faktiskt riktigt skönt.
Och i gröten har jag banan och liiite jordgubbsylt också, så det är jättegott. :P
Bra start på dagen!

Vi hämtade Elna kl12 och åkte till Ikano, där blev det en snabbvända. Elna hann iaf med att totalbajsa ner sina byxor.
Diaré är inte ens rätt ord.
Det har inte hänt sedan hon var mindre så vi hade inte fått med några fler byxor.
Det blev att köpa nya. Jättefina (bajs)bruna byxor från H&M! hehe

Sedan har vi gungat, Johan fick skjuta fart!
Lekte i sandlådan också. Det är så roligt att se Elna springa omkring och busa.


















Strax innan hon skulle åka hem så bytte jag blöja på henne, då sprang hon iväg och skrattade och skulle vara en nakenfis.
När jag lite senare fått på henne blöjan så tog hon sina nya byxor och sprang iväg, och så låtsades hon räcka mig dem, för att sedan bara springa vidare och skratta.
Gång på gång på gång. Hon är underbar!

Ikväll ska jag och Johan äta tacos och kolla på film. Får se vad det blir för film, har inte riktigt bestämt ännu.
Det blir lite godis också. Kinapuffar och tuttifrutti!

Imorgon ska vi ha Elna igen, vi kanske åker till landet. Johan ska fiska!

3 kommentarer:

Anonym sa...

och nästa helg kommer jag har nbokat biljett till stockholm och hem från linköp. men inte från stock till link. löser det på plats tro jag =) ska blir roligt!

Anonym sa...

ja det är väll på tiden =)/marlene

Anonym sa...

Va mysit=) Så fina bilder! Kram