måndag 29 september 2008

min personlighetstyp

Har gjort liknande tester förut, det är alltid lika roligt att läsa och se hur det stämmer in på en.

sandras personlighetstyp:

Varmhjärtad, noggrann och populär. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfull. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa sandra:

Sjuksköterska, lärare, administratör, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präst, kontorsansvarig, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträde, redovisningsansvarig, tandsköterska, hemmafru/hemmaman, receptionist, religionslärare, talpedagog.


Lärare - har jag läst till
Administratör - är jag för tillfället
Hemmafru - skulle jag mer än gärna bli
Talpedagog - skulle vara svårt med mina egna talproblem. arr, arrrr. :P

länk till mitt resultat

Så nu vet jag kanske lite mer vad jag vill göra med mitt liv. hehe

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej sandy =) hur känns det idag ? tycker att du ska slå till =) och testa, ge det tio klasser då har du tjänat in alla din utgifter, tjänat lite extra och kan ärligt säga om du tycker att det är ngt för dig, du har ju inte så mkt att förlora på det
hhtp:://amazingm.blogg.se

Anonym sa...

ja det förstår jag de va ju jag med ... bara testa och kör du ha inte å smkt att förlora på det hela!!! en erfarenhet rikare om inte annat =)

Anonym sa...

jag gjorde oxå testet.. jag passar bäst som: Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

nämns inte ens ekonom! haha kanske borde tänka om..? hitta en rik man och bli hemmafru:P

Anonym sa...

eller hur jag blev såå glad =) den e ju jätte fin =) hur går dina tankar idag då ?

Anonym sa...

vila är bra =) men bara inte för länge då rinner allt ut i snaden är det visning på lgh i helgen ? hoppas att du blir av med den ! vf flyttar ni inte in i johans den va ju super fin och rymlig!!/marlene

Anonym sa...

Du kan ju tjejen! ^^
Fin den blev!

Ses imorrn!

PössPöss*