måndag 8 september 2008

Hur många ...

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 2 st
Vad tycker du om kärlek? - fint, jobbigt, starkt.
Har du flashat/strippat nångång? - njae
När kramade du någon sist? - i natt
Saknar du någon speciell person? - min familj
Har du svårt för att bli kär? - nej
När kysste du någon sist? - igår kväll
Ångrar du det? - nej
Är du singel? - nej
När fick du senast en komplimang? - förutom från johan, i lördags. :)
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nej
Gjort något riktigt dumt: - ja
Gjort nåt olagligt: - ja
Blivit polisanmäld: - polisanmäls fortkörningsböter?
Fått din mamma att gråta: - inte så hon visat mig det iaf..
Skämts över dina föräldrar: - nej
Skämts över dig själv: - ja
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja
Bråkat med din flickvän/Pojkvän: - nej
Dricker du: - ja, dör man inte annars? :P
Vilka kläder sover du i: - linne
Vad hatar du verkligen: - våldtäkstmän och sveriges rättssystem gällande dessa äckel
Varit kär: - ja!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: - ja, killen (sonen till..hette han mitch?) i baywatch när jag var 11. hehe
Är du ensam nu: - nej
Vill du gifta dig: - ja
Vill du ha barn: - ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - johan
Såg dig gråta: - johan
Fick dig att gråta: - jag själv
Du delade en drink med : johan och maria
Du gick på bio med: maria, camilla, johanna m.fl
Skällde på dig: - en unge på helglägret. :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: - nej
Kramat någon: - ja
Pussat någon: - ja
Köpt någonting: - ja
Sjungit: - nej
Saknat någon: - ja

HAR JAG?
Digitalkamera: - ja
Telefon på rummet: - ja, trådlös :)
Egen dator: - ja
Könssjukdom: - nej
Husdjur: - nej
Bra kompisar: - ja

Inga kommentarer: