onsdag 24 september 2008

Kom just att tänka på..

..min dröm jag hade igår natt.

Jag drömde att jag körde bil inomhus med en massa folk omkring, fick sladd på bilen och fick försöka värja bilen från folket. Det var som inne på ett café.
Jag bara grät och grät, det gick så fruktansvärt snabbt!

Efter att jag fått stopp på bilen så träffade jag min kusin Marlene. Jag satt och klippte mig själv, toppade lite.
Så frågar hon om hon inte kan få sminka mig. Hon börjar och tar även över saxen och säger att hon kan hjälpa mig med det.

När hon är klar går jag ut till en spegel för att kolla hur jag ser ut.
Först ser jag bara en närbild på mina ögon, hon hade en helt fantastisk mascara som fick fransarna att se så fylliga ut att de var som en enda del, inte en massa fransar bredvid varann.

När jag kollar upp för att se helbilden så ser jag att hon klippt lugg på mig!
Och den är kort! 2-3 cm. Resten är sluttande page.
Jag börjar gråta igen och frågar varför hon gjorde så.

Det fixade till sig sen, det visade sig att luggen var upptuperad eller likande för när jag drog i den blev den normallång.

hahahaha

Efteråt kan jag skratta, men den natten grät jag.



För övrigt så säljer Marlene mary kay och brukar sminka folk, och hon kommer och hälsar på mig på söndag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

just en sån där mascara har jag på lager om du behlver ;) hahah

Anonym sa...

men gumman, vikken jobbig dröm, stackars!

hm, ja vill oxå ha en sån mascara tror ja, vet att ja prova den för länge sen....men då köpte ja den som gjordce fransarna långa typ=P heheh.

ska vi ses imorn då?

fina blommor=) har du sett mina rosa, som ja köpte till mej själv härom dagen?! =P