lördag 27 september 2008

softhelg

Vilken slapp lördag jag har haft!
Vaknade strax innan 12 när mamma ringde, messade Staub och bestämde att träffas och fika. Fick jag träffa hans Susann för första gången också. Det var trevligt och gott.

Vi gick förbi Maria också där hon jobbar, Där blev jag kvar en timme eller nåt, sen gav jag mig hemåt på cykeln och nu sitter jag här i soffan och kollar på Disney Channel. Soft.

Igår satt jag och Maria hemma och snackade skit och åt tacos! Vi cyklade ner på stan, tänkte att det skulle vara knökat en lönehelg men det var väl ingen större skillnad.

Jag insåg att vi har blivit gamla. Alla 20-åringar som springer ute ser så små ut. Det känns ändå inte som det var länge sen jag var där själv.
Usch. Vart tar tiden vägen?
Jag längtar till min pension. Men som sagt, det lär väl gå snabbt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh har du disney channel? ville jag med ha! :) men så är jag ju tjugo med..tihi

Anonym sa...

men herreguuuud..vad snackar du om??? längtar till din pension..när du är gammal, knappt kan gå..inga pengar eftersom du inte började pensionspara när du föddes... förmodligen är alla diina vänner döda och dina barn skiter i dig... vad är de å längta till???

Anonym sa...

glömde skriva.. att de var från mig...ep