tisdag 30 september 2008

Behövde ett höstlyft

Jag skulle vilja veta hur många som är inne och läser min blogg.
Ska väl finnas något sätt att mäta det där men jag har ingen aning om hur. :P

Lämna gärna en kommentar så jag får se vilka ni är.

Idag har jag varit i min lägenhet och småfixat lite inför visningen på lördag. Det är inte mycket att göra, ska putsa fönsterna imorgon och köpa lite småblommor att ha i mina underbart fina gamla burkar hade jag tänkt.

Jag känner att jag behöver ett ordentligt lyft! Lite här och där.. :)
Jag längtar nåt så fruktansvärt efter sol och värme! Min kropp skriker efter det..

3 kommentarer:

Anonym sa...

min skriker med efter sol, men va ju i indien i januari och iran is omras så min pengapung e tom ;) lycka till i helgen med lgh / marlene

Anonym sa...

va fin din blogg blivit=)
pussar
från
ia

Anonym sa...

hur gammal va du där ?/marlene