torsdag 18 september 2008

Fullspäckad Onsdag

Igår hade jag ännu en fullspäckad onsdag.

Den började med att jag steg upp 6.30, var på jobbet kl 7.
Jag jobbade till 15, åkte hem och öppnade för elmätar-bytar-killen, åkte vidare till mitt "gamla" extrajobb - bowlingen som hade nystart för terminen!
Efter det åkte jag hem en snabbis till johan och fick i mej en bit mat för att sedan åka vidare till styrketräningen!
Jag har ju egentligen slutat med just onsdags-extrajobben, men till bowlingen har de inte hittat någon ny ledare och på styrketräningen ska jag vara med i 2 veckor för att introducera de nya ledarna och även de nya deltagarna!
Jag åkte hem kl.21.

Jag trodde att jag skulle vara helt slut eftersom jag inte mått helt bra på sistone, men det gick jättebra! Jag höll mig pigg!

Imorse kände jag för att ta lite sovmorgon så jag sov en timme längre än johan, gick upp 7.15 och GICK till jobbet. Det tog 65 minuter. Skönt! Men lite kallt om öronen! :)

Jag jobbade till 17, sen åkte jag hem till Johan och hjälpte honom med stylingen inför hans fotografering av lägenheten.
Skoj!!

1 kommentar:

Anonym sa...

god morning sandy...låter som en tung dag =/ vad ska du göra idag ?//marlene