tisdag 16 september 2008

Härliga dag

Idag blir det mys hemma hos Johan!
Vi bestämde oss för att åka hem tidigt, handla mat och GODIS.

(har för övrigt börjat med att enbart äta godis 2 dagar/vecka, så jag förbrukar den ena dagen redan idag)

Vi mår båda ganska kasst, känns som att den där förkylningen aldrig släpper.
Jag var hemma i slutet av förra veckan, mådde något bättre under lördagen, för att sedan bli sämre igen!
Men jag är på jobbet åtminstone. Kan ju inte vara hemma hur mycket som helst.

Men ikväll ska vi mysa framför vårt nyinköpta X-Box! Spela spel och äta godis.
Jag ska låtsas att jag har semester igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

japp det va jag, gjorde ett försök att skriva in mitt namn men misslyckades nog,,, vad gör du annars då ? i vilket län ligger linköping ? tänkte kolla din fina lgh på hemnet =)/marlene skriver här istället då http://amazingm.blogg.se

Anonym sa...

länken gick till hemnet bara i allmänhet men hittade din lgh den blir du nog snabbt av med =) det fanns ganska mkt till salu bara, men din va ju super fin så den säljer du nog lätt... vart ska du flytta nu då?//marlene