fredag 16 januari 2009

Varsågoda!

10 Första

Första bästa kompis: Anna uppe på berget :)

Första bil: Underbara bubblan från 1963

Första kärlek: Patrik Mildaeus i lekis

Första husdjur: Första egna husdjuret var nog en svart kanin, nina. Jag fick henne som en distraktion för hästen jag fick några minuter senare. :P

Första semester: Husbilssemester till Ungern

Första jobb: Sommarjobb som städare, eller var det första på Ica? När jag skulle fylla 15

Första köpta skiva: Carola -Much More, LP

Första piercing: Naveln

Första konsert: Har inte varit på många kändis-konserter, första var nog Petter

8 senaste

Senaste alkoholdrycken: Bacardi Melon på nyår

Senaste bilfärd: Hem från jobbet

Senaste filmen du såg: Tomb Raider på 4an igårkväll

Senast ringda telefonsamtal: Johan

Senaste bubbelbadet: På senaste kryssningen

Senast spelade CD-skiva: En blandskiva med Live medan vi städade ur Johans lägenhet

Senaste gången du grät: Oj, en film för kanske 2 veckor sen

Senaste måltiden: Tunnbrödsrulle med grillspett från Stångebro Gatukök

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej

Blivit arresterad: Nej

Blivit kär vid första ögonkastet: Ja

Fastnat med blicken i någons urringning: Ja

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej

Busringt till någon: Ja, favoritsysselsättningen när jag var yngre! Gud vad fjantigt, men min specialare var att jag spelade typ litet barn och frågade efter morfar, en gång kom jag till något som lät som en verkstad. Mannen som svarade, svarade med att säga -Nej, han sitter på muggen. Jag slängde på luren och jag och kompisen kissade nästan på oss av skratt och förvåning.

7 saker du har på dig

1. glasögon

2. randig kofta

3. jeans

4. svart linne

5. strumpor

6. trosor

7. bh

6 saker du har gjort idag

1. borstat tänderna

2. tvättat mig

3. ätit frukost

4. ätit lunch

5. ätit godis :)

6. mailat

5 favoritsaker utan rangordning

1. ledighet

2. min grammofonspelare

3. min cykel

4. mina fina gamla burkar

5. loppis

4 personer du kan berätta allt för

Vissa saker vill man faktiskt hålla för sig själv, men förutom de sakerna, Johan, Sabina och mamma.

3 val

Blått eller rött? Rött

Sommar el vinter? Sommar

Choklad el chips? Choklad!

2 saker att göra innan du dör

1. skaffa barn

2. öppna butik/verkstad

1 sak du ångrar

Jag ångrar ingenting.

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg

Maria, Marlène, Evelina, Åsa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, busringningen va kul!
Nu har jag gjort den oxå=)
Puss

Frun sa...

Kul att lära sig lite mer om dig!
Jag antog utmaningen :)

kram