torsdag 8 januari 2009

First Aid Kit

Har upptäckt för mig ny musik. Hur ofta sker det?
Jag som sällan lyssnar på radio eller direkt letar nytt heller.

Jag lyssnar oftast på musik som jag alltid har lyssnat på. Ibland kan det ju hända att jag fastnar för någon speciell låt jag hört. T.ex. Beyonces, If I were a boy, den har etsat sig fast i huvudet på mig och jag tycker att den är jättebra. Men det betyder inte att jag börjar lyssna på Beyonce för det.

Men med First Aid Kit är det annorlunda. Jag är grymt imponerad på artisterna.
2 svenska systrar, Johanna 17 och Klara 15.
Lyssna på deras musik här och läs gärna intervjun som ungdomstidningen Glöd har gjort.

Jag ska köpa deras skiva!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jättekul när man hittar ny musik:) Det var lite mysig musik måste jag säga, skönt stuk!