fredag 28 november 2008

Ute ur lägenheten

Så.
Nu är lägenheten tömd och urstädad. Skriver sista pappren i eftermiddag och lämnar nycklarna.
Hade bestämt att lämna nycklarna på lördag kväll eller söndag morgon, men jag är redan klar!
Gick smidigt!

Känns riktigt skönt måste jag säga, har varit ett litet stressmoment med två boenden.
Nu längtar jag bara efter julen, känner faktiskt inte den där stressen jag brukar känna inför jul.
Har tagit semester dagarna kring jul och nyår!
Kan njuta och slappna av ända till början av januari nu, då sätter nästa flytt igång.

Vi får vår lägenhet i slutet av januari, då ska vi tapetsera, måla och byta golv.
Smågrejer i jämförelse med renoveringen!

Vi har beställt soffa från Nordik, så ska vi bara hitta resten av möblerna vi vill ha också.
Jag har hittat en fåtölj på Nordik också som jag nästan är säker på att vi tar, Johan var inte överförtjust men gullig som han var vid ett svagt tillfälle, så sa han att vi köper den om jag vill. :)

Eftersom jag inte ska städa i lägenheten nu i helgen så fick jag plötsligt en hel del extratid känns det som. Ska föreslå för Johan att vi går en runda på stan, det var riktigt längesen, händer sällan.
Han behöver köpa ny vinterjacka och det kan ju vara kul att kolla på lite julklappar.

Jul!! =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

låter härligt..:)
snart är det jul!<:o)

Anonym sa...

*<|:) (tomteluva tihi)

Anonym sa...

ehhh uppdatering, lite oftare kasnke??

Anonym sa...

uppdatering...TACK på för hand mvh evelina