onsdag 26 november 2008

om och om och om och om igen...

Nä, riktigt så illa är det väl inte.
Men i brist på inspiration till roligare inlägg så lägger jag upp en grej jag hittade på Marlenes blogg.

Tre saker som skrämmer mig:
Att kräkas
Känslan när man tror att man fått en dödlig sjukdom
Mitt humör ibland. hehe

Tre personer som får mig att skratta:
Johan
Evelina, räcker att läsa hennes blogg eller att tänka på alla galenheter från förr
Jag själv

Tre saker jag älskar:
Min grammofonspelare
Att sova
Ledighet

Tre saker jag hatar:
Att vara hungrig
Att frysa
Att vänta

Tre saker jag inte förstår:
Hur människor kan våldta
Sveriges straffgrad från brott till brott
Hur tiden kan gå så snabbt

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
Kalender
Miniräknare
Saftflaska

Tre saker jag gör just nu:
Bloggar
Svarar på mail
Tuggar tuggummi

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa mer
Skaffa barn
Bli miljardär

Tre saker jag kan göra:
Resa mer
Skaffa barn
Bli miljardär

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Bra musik
Din magkänsla
Den du litar på

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Teckenspråk
Spela gitarr
Att springa

Tre favoriträtter:
Min kyckling
Fläskfilé med vitlökskroketter, het bearnaise och vitlöksbröd
Johans pannkakor

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e så helt fantastisk!