måndag 6 oktober 2008

Monday

Nu sitter jag ÄNTLIGEN ner i soffan och bara tar det lugnt.

Haft sista visningen idag och den gick riktigt bra! Det är sammanlagt 7 st intresserade, antar att de börjar bjuda imorgon, möjligtvis någon dag senare pga den så kallade finanskrisen som media blåser upp!!
Svårt att hålla nere förväntningarna, jag hade hoppats på åtminstone 3 intresserade, men 7!!? =)

Idag var det innebandy mellan 16.30 och 19.30, efter det kom jag hem och fortsatte på lasagnen som Johan hunnit påbörja innan han drog iväg till sin kurs.
Har t.o.m. hunnit duscha, tagit ur lasagnen ur ugnen, och sitter nu här och väntar på att han ska komma hem så vi får äta. Skönt!

Angående min IQ så blev resultatet 126.. inte illa pinkat va?
Nu tänker jag aldrig nånsin mer göra ett sånt test, utan ska helt enkelt säga och tro att jag har 126 i IQ.

Inga kommentarer: