fredag 3 oktober 2008

IQ-test

Här har vi ett av nätets alla intelligenstester.

Jag har alltid varit livrädd för att testa, jag som tycker att jag är så intelligent kanske blir motbevisad? haha
Eller så kanske jag blir för skrytig.

Jag fick iaf 21 poäng av 24 möjliga, det måste väl vara ganska bra? Och till mitt försvar för att det inte blev full pott så tog tiden preciiis slut när jag skulle klicka i det sista svaret, jag var alltså för långsam. :P

Jag gick in på testet igen och klickade mig fram till det sista för att testa om jag skulle fått rätt svar, och det fick jag!
Okej, nu är ju regeln att man ska klara det på 10 minuter, men hade jag hållit koll på tiden så kan jag faktiskt säga att jag hade fått 22 poäng. hehe

Man skulle få en uträkning på vad det här resultatet säger om din intelligens på fredag, det är fredag! Antar att det blir senare idag då.
Har jag gjort bort mig nu som erkänner resultatet?
- Ditt resultat visar IQ70

Jag återkommer med svar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit det var ju jättebra=) Jag ska nog inte göra det testet=P... inte när nån ser iaf...haa.
Tycker du livscoach skulle passa mej, thnx!! Mmm får se vad det blir härnäst, men jag fortsätter dagdrömma så länge=D
Ha en superbra dag fin!