onsdag 29 oktober 2008

Flytt och Försäljning

Det är höst.

Och jag blir sambo om en månad. :)
Ser definitivt inte fram emot flytten, som bara leder till ännu en flytt 2 månader senare.. MEN det ska bli riktigt skönt att bo på ETT ställe.
Försäljningen av lägenheten gick superbra, känns skönt att allt är klart med mitt, nu är det bara Johans kvar också.

Snart är det jul igen och (hur många började sjunga för sig själva?) det ser jag fram emot med delade känslor.
Det är ju riktigt mysigt och allt det där, men även väldigt stressande.

Jag ska sälja mina älskade möbler som jag införskaffat efter mycket slit och letande över hela Sverige.
Vad gör man inte för kärleken?

Vill du köpa? :)






Jag säljer möblerna i sovrummet, sängen, soffa, bord, byrån, sideboardet som tv-bänk, (ej på bild) matbordet och stolarna, skoskåpet i hallen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, alla dina fina möbler! Vem vill inte ha dom!!
Längtar oxå till julen, myysa, bojkotta stressen...=S
ia