onsdag 11 mars 2009

Ulla-Bella sekreterare

8 favoritprogram på TV: house, medium, arga snickaren, CSI, miami ink, lyxfällan.. kommer inte på fler.

8 saker jag gjorde igår: skippade simningen, jobbade över, handlade, lagade mat, åt favoritgodiset, kollade på twilight, kollade på house, somnade på Johan

8 saker jag ser fram emot: inflyttningsfesten, Elna i helgen, Marias och Fredriks bebis, sommaren, nästa lön, nästa resa, resterna av godiset från igår, massagen som väntar

8 favoritrestauranger: Chilli på Ikano, Lilla Krogen i Värnamo, Nori i Linköping.
Går visst för sällan på restaurang, kommer inte på fler jag kan kalla favoriter.

8 saker på min önskelista: Solsemester, digital systemkamera, massage i överflöd, en skaplig lottovinst, minigris, hus, barn, barnbarn ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heheh, jag ville oxå ha en minigris en gång i tiden...
sötisar!