måndag 2 februari 2009

Veckan som gått..

Jag jobbade min första helg med min nya grupp. Det var jätteskoj och gick hur bra som helst, härliga ungar och bra jobbarkompis! Blir dessutom säkert bara bättre och bättre ju bättre man lär känna varandra.

Under helgen när jag jobbade så fixade Johan och hans pappa iordning lägenheten, det blev jättefint!
På måndagen blev jag sjuk, gick hem från jobbet och låg till på fredagen, då kände jag mej något bättre och tog mig till jobbet.

Den här helgen gick åt till att flytta in resterande möbler och kartonger och plocka upp och fixa!
Mådde inte helt toppen men det gick. Och lägenheten är inte klar, men den är på god väg och det blir jättefint!

Ikväll är det innebandy, imorgon fyller Johan år och i helgen kommer mamma, pappa, Sabina, Moa och Hugo! De ska stanna över till söndagen. Det blir lite kalas för Johan och vår nya lya!

Jag ska fira Johan imorgon kväll, då ska han få paketet som han inte har en aning om vad det innehåller, men nyfiken är han!
Jag är jättenöjd, känner att jag hittat rätt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nyfiken?? Det har jag väl inte varit =)

Sandra sa...

Joho, du har ju t.o.m varit skraj för att "råka" kolla i min garderob där den legat!