torsdag 26 februari 2009

Puben ikväll..

..eller Yogi.

Vi är några från jobbet som ska ut och ta nånting att äta och dricka ikväll.
Ska bli trevligt, skönt att hitta på något socialt efter jobbet.

I tisdags morse var jag och två tjejer från jobbet och simmade! Det var otroligt skönt.
De första 5 minuterna kände jag att jag inte skulle orka mer än max 10 minuter.
Men jag bestämde mig för att simma en halvtimme och efter de där 10 minutrarna gick det hur bra som helst. Jag kom väl in i andra andningen som alla hurtiga snackar om, aldrig varit med om det förr. ;)
Efter simningen bubblade vi, det var ännu skönare!

I helgen jobbar jag, det ska bli roligt. Vi ska bada bland annat! Nu har jag ju nästan rutin på det.

1 kommentar:

Anonym sa...

postade till dig imorse =) det e nog hos dig imorn =) marlene