torsdag 15 maj 2008

Vill ha tillbaka sommarvärmen

Nu har det varit grått och trist i några dagar, och ruggigt.
Åker på kryss i helgen och då spelar väl iofs inte vädret någon större roll men jag hoppas på att det inte ska blåsa för mycket.
Ska bli skoj med kryss även att jag inte känner mig särskilt laddad för fest, men det kommer nog tror jag. Hade riktigt skoj förra krysset!

I eftermiddag ska jag till frisören. Har en rejäl utväxt som ser råttfärgad ut och en gammal mörk toning i längderna så det ska bli avfärgning, slingor och lite klippning. Får se hur det blir, jag har ju en bild i huvudet hur jag vill ha det.

Nästa helg ska jag åka till Alvesta, har hittat ett sideboard som jag vill ha. :)
Det är en butik jag ska till och förhoppningsvis kan jag hitta resten av grejerna jag behöver där också. Blir en bit att åka med släp, men det får det vara värt. Hinner hälsa på familjen en sväng också. :)

Vad trött jag är i dag!! Eller jag har varit trött hela veckan.
Sista veckan med extrajobben är iaf över nu, kommer vara någon utvärdering framöver bara, men i det stora hela så är jag ledig från extragrejer, och det känns riktigt skönt!

Så skönt allt kommer kännas den dag jag bara ligger hemma i min soffa och tittar ut genom fönstret och ser solen lysa upp gården! Jag vill ha tid för ingenting!! Längtar!

Inga kommentarer: