tisdag 27 maj 2008

Sommarvärmen verkar vara på väg tillbaka?

Så skönt det var i morse när jag kom ut! Solen lyste och det var inte lika kyligt som det har varit länge nu..

I helgen var jag och Johan i Värnamo. Det visade sig att det var karneval i "staden". Skoj! Då får man se lite folk där för en gångs skull!
Träffade på en massa gamla vänner som jag inte träffat på flera år!

Var ju även en sväng till Alvesta till den här secondhand-butiken. Sideboardet var jättefint och jag hittade även ett matbord!! Och 2 par stringhyllor.
Nu är min lya komplett. I stort sett. hehe
Ska köpa några köksstolar också, men det vet jag redan mer eller mindre vilka jag ska ha.

Nu i veckan blir det en massa städ och plock med lägenheten.. det är ju det roliga som återstår nu. Dålig tajming att det blir fint väder just nu bara, men jag hoppas det håller i sig länge!

Jag har köpt golfklubbor! ett begagnat set till ett bra pris. :) Nästa vecka ska jag börja njuta av min "ledighet".. kommer kännas som jag har hur mkt tid som helst i jämförelse med hur det har varit nu! Då ska jag bara vara, sitta i solen och läsa, spela lite golf, leka med elna, träna.. Underbart!

Inga kommentarer: