söndag 13 december 2009

Helgen över

I torsdags fick vi besked på jobbet om att de ska lägga ner kundtjänsten på jobbet, alltså mitt jobb!
Känns inget vidare men jag hoppas på det bästa, att jag får en ny tjänst internt. Hur som helst så är det folk som kommer behöva få gå, och det känns inte bra alls.
God Jul.

I fredags hade vi julbord med jobbet på Platå, riktigt gott! Blev ingen sen fest för min del, jag åkte vidare på kvällen till Vårdnäs för helgläger.
Där fixade vi julmys, bakade lussekatter, ischoklad och pepparkakor. Till lördagkvällen lagade vi julmat, jag har aldrig gjort det förut och det blev jättegott. Janssons, omelett, köttbullar, prinskorv, ägghalvor och allt annat som hör till.

I dag åt vi pizza och avslutade helgen med Linköpings Lucia på Konsert och Kongress.

I morgon är det julfest med LSS, bra start på veckan!

Inga kommentarer: