onsdag 29 april 2009

Vill ni åka till ett mysigt ställe så kan jag rekommendera Trosa.

Vi åkte dit med Johans familj för att fira hans pappa som fyllde 60.
Stället vi bodde på heter Bomans och är hur mysigt som helst. Precis i min smak.
Kolla in deras sida och klicka på Hotell-rutan, och "våra rum" så ser ni bilder på de underbara rummen! Jag och Johan bodde i rum 41.
Vi hade jättefint väder för övrigt och det var väldigt mysigt att strosa omkring bland de gamla sneda husen längs ån.

Johans tankar om en helt ny båt väcktes nog där, han har sålt sin och var på jakt efter en nyare modell som passar bättre till fiske. Det blev en beställning av en ny, han ska hämta den om 2 veckor.

Imorgon är det Valborg.
Det blir grillat och annat gott!

1 kommentar:

Heidi sa...

Vilken fin blogg du har!! Kom på att jag skulle in och kolla om du fortfarande skrev, efter renoveringen av din lägenhet (som var sist jag kollade..)

Hotellet ser ju hur mysigt ut som helst, och Trosa är en riktig idyll!! Ligger på hyfat avstånd härifrån med, så det kanske kan bli en weekend där nån gång =)

Kram